donderdag 1 april 2021

Tram

De route
Het was tijd om huiswaarts te gaan, gelukkig ruim op tijd met de nieuwe avondklok. Alles verliep soepel totdat we bij het Surinameplein kwamen want de tram stopte en er werd omgeroepen dat hij weer omkeerde i.v.m. een stremming.

Dat bekende een knap vervelende omweg waarbij ik drie verschillende bussen moest nemen om enigszins in de buurt van huis te komen. Een taxi was ook geen optie want ik had geen geld bij me alleen een pinpas. Zuchtend besloot ik dan maar uit te stappen tot de bestuurster opeens omriep dat de stremming verholpen was en we toch verder konden. Ik moest nog wel een tijdje wachten voor ik op lijn een kon overstappen want de eerste vijf die voorbij kwamen reden door maar uiteindelijk stopte er wel een een en kwam ik alsnog thuis, pal voor de avondklok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten