maandag 19 april 2021

Muntjes

Dit zijn er heel veel
Als echte man beschouw ik muntjes niet als geld, zeker de kleinere exemplaren van koper en brons. Als ik al met cash betaal in een winkel dan gebruik ik briefjes en geen muntjes. Het resultaat is wel dat je dan heel veel muntjes overhoud.

Vroeger gingen die eens in de zoveel tijd naar mijn nichtje en later naar mijn neefje en mijn nichtje maar dat zijn nu twintigers en dan zijn muntjes stukken minder interessant. Gelukkig is er een opvolger ontstaan want de dochter van mijn vriendin is nu een tiener en die worden nog blij van zakken met muntjes. We sparen nu dus voor haar en eens in de zoveel tijd maakt mijn vriendin haar erg blij met een grote zak met muntjes. Het is altijd gijn als tradities zich voortzetten en anderen daar weer gelukkig van worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten