maandag 26 november 2018

Komkait

Lokale lunch
Na de waterval bracht Mr. Sid ons eerst naar de Srinagarind dam voor een kort bezoekje en daarna gaven we aan dat we het wel tijd vonden om te gaan lunchen. Onze chauffeur bracht ons vervolgens naar Komkait een restaurantje dat een de kant van de weg lag, volledig open was met alleen een zeil erboven en waar vader en zoon de scepter zwaaiden. Vader deed de bediening en zoon was de chef en gezamenlijk runden zij Komkait.

Wij namen plaats aan een tafeltje tussen alleen maar Thaise gasten en het bestellen van het drinken lukte mij nog prima maar daarna haakte ik af en liet noodgedwongen de bestelling over aan de dames. Dat werd kikker, vis, spek en bonen en uiteraard rijst met water, cola en bier erbij. Ondanks onze uitnodiging ging Mr. Sid aan zijn eigen tafeltje zitten en bestelde zelf zijn eten. Ik genoot er ontzettend van en na afloop betaalden wij uiteraard ook het eten van Mr. Sid wat onze rekening met fooi mee toch wel op €10 euro bracht. Ik bedankte de kok bij het vertrek nog voor de maaltijd in het Thais wat een lach op zijn gelaat bracht (mijn uitspraak is verschrikkelijk zoals mijn vriendin mij continu verteld) en voldaan zochten wij de auto weer op voor de volgende bestemming.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten