dinsdag 17 september 1996

Hard rock café

Voordat we het Universal studio's park betraden had mijn vriendin al gezien dat er een hard rock café naast het park zat en meteen besloten dat we daar zouden gaan eten.

Zo betrad ik na het verlaten van het park mijn eerste Amerikaanse Hard Rock café. In 1993 was ik een paar keer over de drempel gestart maar meteen weer vertrokken daar wat zij Hard Rock noemden door mij als rock omschreven werd. Maar puur als restaurant gezien vond ik het absoluut geen slechte ervaring. Te midden van allerlei Rock 'n Roll memorabilia als gouden platen, gitaren en kleding genoten wij van een prima maaltijd. Dat alles verzorgd door een goede bediening en prettige muziek was het een prima afsluiting van ons pretpark bezoek. Na de maaltijd zochten we onze auto op om terug te rijden naar ons hotel want de volgende dag stond de eerste verplaatsing van deze vakantie op het programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten