woensdag 25 september 1996

Cocktails

De meest populaire drank op de Bahama's blijkt toch wel de cocktail te zijn. Niet echt mijn normale drank maar uiteraard moet je alles een keer geprobeerd hebben. Zo had ik zo langzamerhand het cocktail repertoire van onze barkeeper wel uitgeput en was het tijd voor andere cocktails.

In het dorp waren meerdere tentje's waar je cocktails voor vrienden prijzen kon krijgen (de Bahama's zijn tax free dus het vruchtensap was duurder dan de alcohol) en bij happy hour was het helemaal voor niets. Het enige nadeel was dat je je cocktail hier in een plastic bekertje geserveerd kreeg maar dat mocht de pret niet drukken. Ik breidde deze namiddag mijn cocktail kennis flink uit en was aan het eind van de middag er van overtuigd dat cocktails nog steeds mijn ding niet zijn maar het was wel ontzettend leuk om eens een keer een cocktail middag gedaan te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten