zondag 22 mei 1994

Amerikaanse babes in Amsterdam

De lobby van Bob's
Na terugkomst van onze trip naar Londen was ik best wel moe. Ondanks de twee nachtelijke overtochten had ik erg weinig geslapen en het eerste wat ik dan ook deed was een paar uurtjes gemiste nachtrust inhalen.

Dennis en ik hadden afgesproken met de Amerikaanse babes (zij zouden mij bellen) maar daar hadden we weinig verwachtingen van. Tot mijn verbazing werd ik in de namiddag echter door de dames gebeld met de mededeling dat zij in Bob's youth hostel waren en op onze aankomst wachtten. Ik nam dan ook contact met Dennis op en nog geen uur later stonden wij bij Bob's voor de deur om onze vriendinnen op te pikken.

We verkenden gevieren de stad en wij lieten de dames diverse plekjes zien waar je normaliter als toerist niet gauw terecht komt. Zowel wij als de dames hadden erg veel plezier en om op zijn Amerikaans af te sluiten "A good time was had by all". Dit was dan ook een waardige afsluiting van onze vakantie in Londen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten