maandag 3 juli 1989

Koude douche

IJsklontjes dus
Al vanaf dag twee had ik onze kamer voor mijzelf alleen want mijn kamergenoot prefereerde het om op het balkon te slapen want hij vond de kamer te warm. Elke avond cq. nacht sleepte hij zijn matras en een laken dan ook het balkon op om daar te overnachten.

Deze ochtend werd ik alleen heel erg koud wakker. Ik had de hele vakantie al grapjes gemaakt over het Veronica radio programma waarin iemand met Veronica belde in de ochtend en dan life on air die persoon een koude douche met ijsklontjes gaf in zijn slaap. Dat leverde soms wel hilarische reacties op en soms wel behoorlijke ruzies. Welnu de anderen hadden besloten dat ik er zelf wel eens kennis mee mocht maken dus die ochtend werd ik uit mijn slaap gerukt door zeven personen die mij met ijsklontjes bestrooiden. Nu kan ik een grap best wel hebben dus onder wat gegrom kwam ik mijn bed uit en zat even later aan de koffie. Ik heb er in ieder geval van geleerd dat je moet oppassen met bepaalde grappen en bedreigingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten