maandag 18 maart 2024

Voorzitter

Gevonden
Het was weer tijd voor de jaarlijkse vergadering van de vereniging van eigenaren van mijn appartementencomplex en op een punt was het een herhaling van zetten van de vorige vergadering.

Een jaar geleden had onze voorzitter aangekondigd om af te treden en onze secretaris was bereid om zijn plek in te vullen, voor één jaar. En inderdaad gaf zij aan dat zij dit jaar ging aftreden en moest er wederom een nieuwe voorzitter gevonden worden. En met drie bestuursleden waarvan een dit jaar lid geworden van het bestuur en de tweede vorig jaar lid geworden bleef er maar een optie over dus ik stelde mij kandidaat als voorzitter en dat werd door de vergadering overgenomen. Met ingang van heden mag ik mij dus voorzitter van onze vereniging noemen wat best wel een eer en een verantwoording is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten