zondag 10 maart 2024

Kabeltje

De winkel van mij
Inmiddels had ik alle stekkertjes en kabeltjes vervangen die mijn nieuwe iPhone nodig had (en de Apple watch van mijn vriendin) maar er bleef er nog eentje over de kabel in mijn auto. Die bestelde ik (uiteraard) bij bol.com en ik kreeg de mededeling dat het de volgende dag bezorgd zou worden.

Voor de allereerste keer bleek dat niet te kloppen maar zorgen maakte ik met totaal niet gezien de ervaringen uit het verleden. Ik kreeg een dag later wel een mailtje van Bol of het kabeltje al bezorgd was omdat ze geen track en trace hadden en dat vond ik prima service. Het pakje kwam twee dagen later binnen maar ik werd echt wel positief verrast door het feit dat Bol ook de verkopers op zijn platform in de gaten hield en niet dacht, deal gesloten en verder geen interesse meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten