vrijdag 8 maart 2024

Parkeren

Goedkoper kunnen we het niet maken
Dit jaar gaat er ook betaald parkeren in mijn wijk komen maar een bericht van de gemeente heb ik nog steeds niet gehad. 

Nu komt in augustus mijn nieuwe badkamer en de parkeerkosten van de aannemer zijn voor de opdrachtgeven (ik dus). Daarom besloot ik eens te kijken wanneer het betaald parkeren ingevoerd gaat worden en dat is precies drie maanden te vroeg. 

Het tarief wordt 1.65 per uur maar als je een (gratis!) bezoekerskaart aanvraagt kan je bezoek daar 65% korting op krijgen. Dat betekent een extra opslag van 85€ op mijn badkamer en dat is op het totaal weinig, maar alle beetjes helpen dus ik hoop van harte dat, net zoals veel projecten van de gemeente er een ruime vertraging op het betaald parkeren zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten