zaterdag 9 maart 2024

Papa's beach house

Hemingway style
Vandaag was mijn moeder jarig en ter ere van die dag gingen we met zijn vieren (zusje, nichtje, moeder en ik) lunchen bij Papa's beach house. Mijn zusje was er ruim eerder dan ik want de navigatie van mijn auto begreep het niet helemaal en dus eindigde ik op de verkeerde plek en moest een stukje extra rijden voor ik op de goede plek was.

Maar met een kwartiertje vertraging zaten wij allemaal een de koffie of thee en werd er door iedereen een keuze gemaakt. Ik had de club sandwich, mijn moeder brood met kroketten, mijn zusje de tonijnsalade en mijn nichtje ging voor de paddenstoelen sandwich. Daarbij een portie frites uit Zuyd om te delen. 

Het duurde even maar dan heb je ook wat zoals het gezegde luidde en het enige dat overbleef waren een paar verdwaalde frietjes en vier voldane mensen. Daarna was het tijd om afscheid te nemen en bracht mijn zusje mijn nichtje weg en ik mijn moeder na een gezellige en lekkere lunch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten