donderdag 30 november 2023

Suvarnaphum

Onze auto
Eenmaal geland op de internationale luchthaven van Bangkok ging alles heel erg vlot. Dit was inmiddels de vierde vakantie dat ik hier landde en ik kende het klappen van de zweep.

Een ding was nieuw en dat was mijn Esim maar dat was een topper want ik had direct al internet na het landen. Voor mijn vriendin kochten we een plaatselijke sim en daarna was het immigratie en koffers van de band halen en doorlopen naar AOT waar we een auto reserveerden om ons naar ons hotel te brengen.

We liepen naar buiten, vonden onze auto met chauffeuse en zij bracht ons in een vlot tempo naar ons hotel. Omdat het zondag was waren de files stukken minder dan door de weeks en het duurde dus niet heel lang voor we bij ons hotel afgezet werden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten