vrijdag 10 november 2023

Gewaegth

Waren prima bevallen
Ongeveer een maand geleden was ik met een vriend aan het bier en de bitterballen gegaan en vandaag hadden wij een repeat sessie in hetzelfde café. Het kon namelijk nog net voor de vakantie periode want hij vertrekt aankomende donderdag en wij vertrekken ruim een week later. Zo zaten we rond vier uur aan het bier en dat smaakte prima maar het smaakte nog beter toen er bitterballen en mini frikandellen op tafel kwamen om het bier te vergezellen.

Op een gegeven ogenblik ging het ook over de aanstaande verkiezingen en aangezien hij dan al op vakantie was vroeg hij of ik namens hem wilde stemmen en uiteraard was dat geen probleem. Ik vroeg waar ik zijn stem op uit moest brengen en kreeg zijn ingevuld stem pas mee en zo ga ik voor de allereerste keer sinds ik het stemrecht heb namens iemand anders een stem uitbrengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten