woensdag 20 september 2023

Zwolle De finale

(voorlopig?) de laatste keer
Ik ging weer naar onze klant voor de laatste dag van de zesdaagse van Zwolle. Het was alweer drukker op de weg geworden en dus vertrok ik een half uur eerder van huis om op tijd aan te komen en dat lukte prima, ik had zelf 15 minuten speling over.

De ochtend sessie verliep vlot met een prettig nieuwtje. Er waren drie jarigen deze week en die trakteerden gezamenlijk op broodjes kroket en er was er ook een voor mij besteld en dat vond ik zowel erg lekker als een grote eer dat er ook eentje voor mij was. Na de lunchpauze werden alle openstaande vragen beantwoord en aan het einde van de dag vertrok ik richting Amsterdam met de bevestiging dat mijn opleiding goed had geholpen om de werkzaamheden in de toekomst gestructureerd en onder controle uit te kunnen voeren, iets waar ik best wel trots op was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten