maandag 25 september 2023

Kapster

Nieuw adres
Ik had mijn maandelijkse afspraak bij mijn kapster maar een dag van te voren kreeg ik een mysterieus appje van haar dat ze van iets slechts iets goeds had weten te maken en dat ik in de salon van Poelgeest werd verwacht voor mijn behandeling.

Ze was daar inderdaad aanwezig en terwijl ik ging zitten kreeg ik het hele verhaal te horen. Hoe ze vlak na mijn laatste bezoek rioleringsproblemen kreeg en gedwongen ergens anders onderdak moest zoeken. Hoezeer het beviel om niet meer aan huis te werken met alle impact op je privé leven en hoe ze dus besloten had dat een plek in een salon huren veel beter was dan een salon aan huis. Kortom in het vervolg ga ik hierheen voor mijn maandelijkse beurt en niet meer naar haar huisadres

Geen opmerkingen:

Een reactie posten