vrijdag 22 september 2023

De zon

Er zijn hele bekende stamgasten geweest
Na flink wat keren niet door gegaan te zijn was daar dan eindelijk weer het avondje uit van collega's en ex-collega's in de Amsterdamse binnenstad. Naar goede gewoonte was de start in café de Zon op de nieuwmarkt en ik ging ruim op tijd van huis weg om daar op de afgesproken tijd van zes uur aanwezig te zijn.

Na een voorspoedige reis met tram en metro was ik veel te vroeg ter plekke maar de eerste was ik niet want er zat al een oud collega achter een glas bier. Ik sloot me bij hem aan door ook een bier te bestellen en daarna kwamen de anderen een voor een de zon binnen druppelen. (Bijna) iedereen zat al gauw achter het bier en de gesprekken waren geanimeerd maar tenslotte was het tijd om af te rekenen en naar het tweede gedeelte van het programma te verhuizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten