maandag 18 september 2023

Mosselen

Aroy
Het seizoen was weer aangebroken dus het was de hoogste tijd om van de zeevruchten te gaan genieten. We besloten het lekker dicht bij huis te houden en gingen bij Thijs op visite om die van hun te proberen.

Het was nog mooi weer dus we gingen op het terras zitten met bier en cocktail en de kaart sloegen we over want we dachten dat we wisten wat we wilden. Voor mijn vriendin klopte dat inderdaad en werden dat de mosselen maar men bleek ook een rib-eye steak buiten de kaart te hebben met een  jus van sambal en die won het voor mij ruim van de mosselen.

Beiden waren we uitermate tevreden met onze keuzes en dus namen we afscheid van Thijs met een bedankje aan de eigenaar over een werkelijk voortreffelijk maaltijd. Ik vermoed dat mijn eerste mosselen van het seizoen thuis gaan worden en dan door mijn vriendin bereid op haar eigen wijze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten