maandag 28 augustus 2023

Storing

Helaas
Ik werkte thuis en mijn vriendin had een afspraak met haar dochter om de stad in te gaan om te winkelen en te eten dus zij vertrok rond twaalf uur. Binnen tien minuten kreeg ik echter een app van haar dat de tram niet reed en dat zij dus de afspraak met haar dochter ging missen.

Er was een aanrijding gebeurd en het ging zeker twee uur duren voordat de trams weer reden maar gelukkig had ik geen afspraken en dus kon ik de auto pakken om mijn vriendin bij de metro af te zetten zodat zij de afspraak met haar dochter alsnog kon halen. Vriendelijk als zij was had zij twee gestrande mede passagiers ook een lift beloofd en zo zette ik even later drie mensen af bij de metro. Iedereen gelukkig en ik op tijd weer thuis voor mijn volgende teams meeting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten