vrijdag 25 augustus 2023

Borreluurtje

Goed te doen
Het weer was de hele ochtend al slecht geweest met heel veel regen maar toen wij mijn moeder oppakten om wat te gaan drinken was het aardig opgeknapt, scheen er een lekker zonnetje en begon de temperatuur weer lekker op te lopen. Onze bestemming was grand café de parel en bij aankomst was het wederom heerlijk weer.

We hadden een tafeltje met een mooi uitzicht op het water waar heel veel bootjes voorbij kwamen en na de drankjes, verse muntthee, sauvignon blanc en chardonnay, was het tijd voor de hapjes. Nu ja hapjes, mijn vriendin had echt trek dus het werden olijven, stokbrood met smeersel en bittergarnituur voor mij en mijn moeder en een carpaccio salade voor mijn vriendin. Goed gezelschap, een mooie plek en lekker eten en drinken is een prima manier om de middag door te komen maar aan alle goede dingen komen een einde en dus verlieten we de parel weer om mijn moeder naar huis te brengen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten