zaterdag 12 augustus 2023

A fusion

Top!
Wij gingen uit eten met de dochter van mijn vriendin en haar vriend en na lang twijfelen had ik voor A-fusion gekozen. Een restaurant waar ik vroeger heel erg vaak kwam maar al jaren niet meer geweest was. Het was altijd top in die dagen maar mijn laatste bezoek was in 2016 geweest en in de tussentijd waren zij van één locatie naar zes locaties gegroeid.

Ik had gereserveerd voor half zeven en ons afspreekpunt was café de hartjes waar wij een drankje namen alvorens naar het restaurant te lopen. De eerste verrassing was bij binnenkomst want waar het eerst een leuk restaurant was met fatsoenlijke aankleding begon het met de etalage waar allemaal aanbevelingen van Michelin instonden en het interieur dat heel erg gepimpt was. 

We kregen een tafeltje en de menukaart die nog steeds het basis idee bood van heel veel hapjes uit diverse Aziatische keukens. Wat verdwenen was waren de meer maaltijd achtige gerechten en de kaart was ook kleiner geworden. Met sake (de heren) en Chinese thee en ijsthee (de dames) werden er keuze gemaakt en werd de bestellijst ingevoerd. Net als vroeger kwamen de hapjes zodra ze klaar waren met een overeenkomst met vroeger (ze smaakten nog steeds geweldig) en een verschil met vroeger (de presentatie was flink opgevoerd).. Het werd een uiterst gezellige avond met lekker eten, drinken en een goede kennismaking met de dochter en vriend van mijn vriendin. Na afloop was er geen tijd meer voor een drankje want zij gingen de volgende dag naar Antwerpen voor hun eerste vakantie in het buitenland en ze moesten nog inpakken. Het was in ieder geval uiterst gezellig en we gaan het zeker vaker doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten