zondag 4 september 2022

Krullenbol op de weg

Zoiets
De ene dag heb je een wat mindere ervaring op de weg maar de volgende dag heb je een hele grappige ervaring op de weg.

Ik ging mijn vriendin ophalen en zag schuin achter mij een opvallende Citroën c3 rijden waar iemand vrolijk liep te zwaaien vanuit de bijrijdersstoel. Eerst dacht ik het zal wel maar opeens ging er een lichtje branden. De zwaaier had namelijk een opvallende krullenbol en ik had een ex collega met een krullenbol en een opvallende c3. Na wat beter kijken was het inderdaad mijn ex collega en ook ik deed mijn raampje open en begon vrolijk terug te zwaaien. De rest van de automobilisten  zal wel gedacht hebben dat er twee mafkezen op de weg reden maar het was een grappige en onverwachte ontmoeting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten