donderdag 22 september 2022

Het corporatieplein

Leuke ochtend
Eens per jaar wordt het corporatieplein gehouden, de beurs waar onze klanten iedereen kan ontmoeten die hun kan helpen met hun dagelijkse werkzaamheden. Dit jaar was ik, in mijn nieuwe rol, gevraagd om ook aanwezig te zijn en uiteraard had ik daar heel veel zin in.

Zo arriveerede ik dus om negen uur in Houten om mij aan te sluiten bij mijn collega's die samen met mij de ochtend zouden verzorgen. Het was een prima dag waar ik zowel met klanten als partners goede gesprekken had maar tegen twaalf uur moest ik weg want ik had die middag ook een sessie ergens anders. Wat mij betreft volgend jaar weer want ik (en hopelijk ook onze klanten en partners) hebben veel aan het corporatie plein gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten