vrijdag 30 september 2022

Foto's

Cute couple at the beach
Een van de dingen die ik de afgelopen drie maanden niet gedaan had was het uitzoeken van de vakantie foto's van de afgelopen trip naar de Carolina's. Aangezien de volgende trip nader en nader komt werd het toch echt de hoogste tijd om daar iets aan te doen.

Het voordeel van het digitale tijdperk is dat je onbeperkt foto's kunt maken maar daar volgt meteen het nadeel uit je hebt er honderden gemaakt en dan duurt het even voor je een fotoalbum gemaakt hebt. Het kostte me dan ook een flink aantal dagen om een mooie selectie te maken van onze trip naar de Virginia's, de Carolina's, Maryland, Delaware en de hoofdstad van de good old Us of A maar eindelijk was ik tevreden en kon het digitale album toegevoegd worden aan de andere vakantie albums en kan ik me opmaken voor de volgende foto klus over ruim een maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten