woensdag 3 maart 2021

SWGOH

Leuk
Als ik een game speel op mijn telefoon dan zijn er twee mogelijkheden. Of hij is binnen een dag verwijderd of hij staat (zeer) lang op mijn telefoon. In die laatste categorie valt Star Wars Galaxy of heroes waar ik in novemner 2017 aan begonnen ben.

Je kunt het gratis spelen (wat ik doe) maar als je bij de topspelers wil horen moet je betalen en niet weinig ook. Wat het spel voor mij leuk houdt zijn eigenlijk drie dingen. Als eerste de star wars licentie met alle figuren en schepen die daar bij horen en als tweede het team (guild) waar ik in zit, een leuke club met Nederlanders en Belgen die het steeds beter beginnen te doen. Maar ja uiteraard is de gameplay het belangrijkste ding en dat houdt mij echt aan de game gebonden door steeds nieuwe figuren (de laatste tiijd uit de mandalorian) toe te voegen en af en toe met totaal nieuwe spel ideeën te komen zoals nu galactic conquest. Mocht je wat vermaak zoeken en bestand zijn tegen de druk om geld uit te geven zodat je sneller verder komt dan kan ik je Star Wars Galaxy of heros van harte aanbevelen en uiteraard ben je welkom in onze guild als er een plekje vrij komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten