vrijdag 19 maart 2021

Once upon a time in Hollywood

Sharon Tate ging nu niet dood
Hij lag al bijna twee jaar op de virtuele plank maar eindelijk had ik de drie uur vrijgemaakt die nodig waren om van het laatste epos van Quntin Tarantino te kunnen gaan genieten.

Once upon a time in Hollywood speelt zich af einde jaren zestig in Hollywood ten tijde van de Charles Manson moorden maar die laatste zijn niet het belangrijkste verhaal in de film. Die gaat over de vriendschap van een op zijn retour zijnde acteur en zijn stuntman, rollen van Leonardo DiCaprio en Brad Pitt. Zoals elke andere Tarantino film zat ik wederom van begin tot einde voor de buis gekluisterd, het enige verschil met zijn andere film was dat het geweld hier stukken minder was dan normaliter. En wat ik mezelf afvroeg na het kijken was, waarom heb ik zo lang gewacht want eigenlijk had ik hem op dag 1 al aan moeten zetten. Absolute aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten