dinsdag 16 maart 2021

Star Wars Galaxy of heroes

Leuk
Als ik een spelletje leuk vindt op mijn telefoon dan blijf ik het meestal erg lang spelen. Inmiddels ben ik dus meer dan drie jaar bezig met Star Wars Galaxy of heroes en waar ik in het begin slechts een beetje meedeed en niet helemaal begreep hoe het werkte is het nu een hele andere zaak.

Ik ben leider van ons uit Nederlanders en Belgen bestaande gilde, speel mee in de hogere divisies en heb het merendeel van de karakters inmiddels verzameld en naar redelijk hoge levels gebracht. Ben ik dan een topspeler is misschien de vraag maar het antwoord daarop is een simpel nee. Om aan de top van de piramide mee te draaien moet je flink betalen om de juiste karakters te hebben en aangezien ik een echte Nederlander ben speel ik gratis maar wel met heel veel lol. Ik zou zou zo zeggen probeer het eens uit en als je het leuk vindt kan ik het eerstkomende vrije plekje in ons gilde voor je reserveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten