maandag 15 maart 2021

Ajax

Mijn cluppie
Een van de positieve aspecten van de COVID19 pandemie en het verplicht thuiszitten is dar ik veel neer wedstrijden zie van ons aller Ajax. Voeg daar aan toe dat het dit jaar erg goed gaat met het team, de finale van de KNVB cup, uitstekend presteren in de Europa league en op weg naar het kampioenschap en je begrijpt dat ik me amuseer.

Enige, kleine, minpuntje is dat een collega van mij ontslag heeft genomen. Wat heeft dat er mee te maken vraag je, waarschijnlijk, dan. Hij is een PSV supporter en we hebben een flesje wijn staan op welke club het hoogste eindigt. Dus dat wordt dit jaar waarschijnlijk een kampioenschap maar geen wijntje. maar nu moet ik wel zeggen dat ik het eerste zwaarder vindt wegen dan het tweede dus ontevreden ben ik niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten