dinsdag 16 oktober 2018

De dierenarts

Je komt nog eens ergens
Mijn ouders rijden geen auto meer en dat betekent dat de familie ze helpt met de wat zwaardere boodschappen, de rest van de dagelijkse boodschappen doen ze nog gewoon zelf-

Zo kwam ik op een plek terecht die en vlak bij mijn huis ligt en waar ik het bestaan niet van kenden, de dierenkliniek Bokhove en Bouman. De poes van mijn ouders heeft namelijk een speciaal anti-allergie dieet en dat wordt bij de kliniek verkocht. Ik wou meteen vier kilo meenemen dan kunnen ze er weer een paar maanden tegen zonder dat Roosje verhongert maar er bleek slechts één zak van twee kilo aanwezig te zijn. Met een groots gebaar kocht ik dus de hele voorraad op en bracht die naar mijn ouders waar Roosje ons nog liefdevoller begroette dan ze normaal al deed, ik heb werkelijk geen idee waarom dat zo was of had de zak voer die ze direct herkende er toch iets mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten