maandag 1 oktober 2018

APK

Ik kreeg er genoeg
Mijn auto is inmiddels bijna vier jaar oud en dat betekend  dat hij een apk keuring moet krijgen. Nu had ik geen enkele kans om dat te vergeten want ik kreeg mails, brieven en zelfs een telefoontje van zowel Toyota, Leaseplan als mijn eigen garage.

De afspraak was gauw gemaakt en ik besloot te wachten omdat ze binnen anderhalf uur klaar zouden zijn maar dat werd twee uur zonder enige bericht. Bij navraag bleek dat de keuring iets aangetroffen had dat meteen gerepareerd moest worden en dat ging een uurtje extra worden. Zo kreeg ik na bijna drie uur mijn auto terug en ik had in die drie uur lekker kunnen werken via de wifi van de garage en voorzien van prima koffie dus geen klachten wat dat betreft. Maar als verbeterpuntje kan ik ze toch aandragen dat ze iets eerde mogen communiceren als het langer gaat duren dan de aangegeven tijd, dat is wel zo prettig voor de wachtende klant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten