maandag 5 juni 2017

Vertrek

Daar gaan we weer
Vandaag is het zover wij vertrekken naar Noord-Amerika. Voor mij is het bij lange na niet de eerste keer maar voor mijn vriendin wel en ik hoop dan ook van harte dat zij net zo veel van the good old US of A houdt als ik want dat betekent dat wij er vaker heen zullen gaan.

We beginnen echter in een stukje dat ik ook niet ken en wel Canada maar dat ziet er ook erg mooi uit en eindelijk kan ik dan dat bezoekje aan Niagara Falls met bijbehorend bootreisje van mijn bucketlist afhalen. Na de ervaringen van mijn laatste trips verwacht ik wederom niet dat ik tijdens de vakantie uitgebreid ga bloggen maar wat korte berichten zullen er wel verschijnen en uiteraard wordt na de vakantie alles netje vastgelegd. Wat er ook gebeurd wij gaan een top vakantie hebben en dat is het belangrijkste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten