woensdag 14 juni 2017

Shoppen

Ook voor het thuisfront werd er geshopt
De volgende ochtend werden we al iets minder vroeg wakker, het ging goed met het wegwerken van de jetlag. Na een wederom niet al te sprankelend ontbijt in ons hotel stapten we de auto in en deze keer ging de rit niet naar Toronto maar naar Halton Hills waar de dichtstbijzijnde outlet te vinden was. Ik had mijn vriendin van te voren al gewaarschuwd dat ons eigen Batavia stad volledig in het niets viel bij een echte Amerikaanse outlet en bij het betreden van het complex moest ze mij al gelijk geven. De hoeveelheid winkels was vele, vele malen groter en na het betreden van de eerste winkel (Tommy Hilfiger) kwam zij er ook achter dat de prijzen vele malen aantrekkelijker waren dan bij ons.

Ik kon al snel van mijn lijstje gaan afstrepen (sokken, ondergoed, shirts, broeken, riem) en ook zij liet zich niet onbetuigd bij de cosmetica, parfums en kleding. Ook voor haar dochter werden er de nodige dingen aangeschaft en al gauw was het tijd voor een lunch pauze. We gingen de foodcourt binnen en de keuze viel op de Famous Wok, waar we beiden voor een rijstgerecht kozen, de een voor de kip, de ander voor het varken. Beide wat te drinken erbij en al gauw zaten we aan een tafeltje het echt niet slecht eten te verorberen. Daarna was het echter weer tijd voor de volgende shopping ronde. Hoe ongelooflijk het ook moge klinken op een gegeven ogenblik werd het mijn vriendin allemaal wat teveel en wij verlieten de outlet dan ook om terug te rijden naar ons hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten