vrijdag 25 mei 2001

Amsterdam - Parijs - Disneyland

Het was dan zover. Vandaag zouden wij naar Disneyland Parijs vertrekken voor een verblijf van drie dagen ter ere van het veertig jarig huwelijk van mijn ouders. Ik en mijn ouders vertrokken per trein naar Schiphol waar wij mijn zusje, zwager, neefje en nichtje zouden ontmoetten om gezamenlijk naar Parijs te vertrekken.

We ontmoetten elkaar bij de incheckbalie van de KLM en waren vlot door de formaliteiten heen en zaten al gauw in het vliegtuig voor de trip van nog geen drie kwartier naar Parijs, vliegveld Charles de Gaulle. Aldaar aangekomen was het even zoeken waar de shuttlebus naar het park vertrek maar al gauw zag ik een bordje dat de weg naar de bushalte wees. Na een tocht van wederom drie kwartier, nu echter heel wat minder kilometers dan de vlucht van Amsterdam naar Parijs werden we voor de deur van ons hotel afgezet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten