donderdag 25 juli 2024

Paniek

AiAiAI
Morgen vliegen we dus vandaag kunnen we inchecken voor onze vlucht met American. Dat ging prima voor de kinderen en mijn vrouw maar ik kreeg een error bij het online inchecken dat de gegevens niet klopten.

Nadere bestudering leerde dat ik bij het boeken van de vlucht een fout had gemaakt bij de einddatum van mijn paspoort maar dat kon ik herstellen en opnieuw inchecken. Ik kreeg echter wederom een fout en zag niet waar die gemaakt was. Dat werd bellen met de helpdesk van AA en de vriendelijke dame aan de lijn kon achterhalen dat ik ook nog een foute geboortemaand had ingevuld. Die kon op het vliegveld hersteld worden legde ze mij uit maar ik moest in ieder geval op tijd zijn om de balie genoeg tijd te geven om het te herstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten