woensdag 10 juli 2024

Epic MacD

Deze dus
Inmiddels heeft de jeugd een nieuw agendapunt voor de agenda ingebracht en dat agendapunt heeft mij iets geleerd wat ik nog niet wist. In Orlando zit namelijk de grootste McDonalds van de wereld en die willen zij dus bezoeken.

Nu is dit veel meer dan alleen een McDonalds want er zit ook een complete arcade in het gebouw dat een oppervlakte van 1800 vierkante meter heeft. Maar niet alleen die arcade is bijzonder ook het menu is bijzonder te noemen. Waar er lokaal afwijkingen zijn zoals de McKroket in Nederland en de samurai burger in Thailand maar hier gaan ze compleet los. Naast de standaard burgers kun je hier ook bv. pizza, pasta, wafels en omelet bestellen. Misschien kan ik straks wel roepen "Ik heb bij de McDonalds gegeten en het was een gezonde maaltijd". alhoewel ik dat betwijfel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten