vrijdag 3 mei 2024

Parkeervergunining, de finale

Geregeld
Ik had dus alle papieren bij elkaar die nodig waren om mijn parkeervergunning aan te vragen en logde dus opnieuw aan op de website van de gemeente Amsterdam. Die had netjes bewaard waar ik gebleven was dus ik kon alle documenten aan de aanvraag toevoegen en kon wachten op de volgende stap controleren.

Welnu dat ging behoorlijk vlot want een dag later kreeg ik al bericht dal alles akkoord bevonden was en dat ik verder kon gaan. Dat bleek niet al te moeilijk te zijn want na, wederom, aanloggen kwam ik in de stap betalen terecht waar ik netjes mijn betaling kon doen en vervolgens was alles geregeld. Voor iets meer dan 6€ per maand ben ik klaar met als bijkomend voordeel dat mijn vergunning ook geldt in de wijk van mijn moeder dus daar hoef ik niet van gast parkeren gebruik te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten