dinsdag 28 mei 2024

Meten

Anders dan verwacht
Vandaag zou de ruit reparateur langskomen en wel tussen acht en twaalf uur. Tot mijn blijde verrassing ging de bel al om kwart over acht en stond de man van de firma Hermans op de stoep.

Het enige dat hij bij zich had was echter een tablet en een meetinstrument dus ik vroeg me af hoe hij de ruit ging vervangen. Hij hielp me al snel uit de droom en vertelde dat hij alleen kwam meten waarna er een nieuwe ruit gemaakt zou worden die vervolgens geplaatst ging worden. Doorlooptijd van het geheel een week of vijf want de nieuwe ruit werd in China, Japan of India gefabriceerd en moest daarna hierheen verscheept worden.

Mijn verwachting dat er gewoon standaardmaten voor ruiten waren bleek duidelijk niet te kloppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten