zaterdag 30 december 2023

Naar Pattaya

De bordjes
Na een korte vlucht zette de piloot de landing alweer in en waren we weer in Bangkok. Tijdens het taxiën zette ik mijn telefoon weer aan en bleek ik een whatsapp van onze taxi maatschappij te hebben die vertelde dat ze klaar stonden om ons op te pikken. Na de bekende rituelen van douane en bagage van de band ophalen liepen we naar de uitgang waar deze keer geen persoon met een bordje klaar stond maar een afgezet gebied was met heel veel bordjes. 

Ik liep er heen en na wat zoeken vond ik het bordje met mijn naam waarop een van de mensen de telefoon pakte om onze chauffeur te waarschuwen dat we gearriveerd waren. Enkele minuten later arriveerde onze chauffeur en werden wij met koffers in de standaard Toyota Camry geholpen. Het eerste stuk rond het vliegveld was best wel druk maar eenmaal op de snelweg konden we goed opschieten en twee uur later werden wij door onze chauffeur afgezet voor ons hotel in Pattaya.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten