woensdag 13 december 2023

Muzikaal duo

Laatste restanten van het feest van gisteren
Dat plannetje om naar onze kamer te gaan viel echter in het water want er trad een duo op in de hotelbar bestaande uit een man op de piano en een zangeres. We namen dan ook plaats en bestelden een cocktail om te genieten van het jazzy, easy listening repertoire van de muzikanten.

 Er was ook een groepje Amerikanen die lekker mee stonden te blaten maar stil bleven bij de vraag om verzoek nummers. Ik deed dat echter niet en vroeg om Ed Sheeran om een beetje in het repertoire te blijven maar toen gevraagd werd of dat mijn favoriet was zei ik dat ik liever ACDC hoorde indien mogelijk. Dat bleek tot mijn verrassing mogelijk en zo mocht de hele bar meegenieten van You shook me all night long van mijn Australsche helden. Daarna nog een nummer van Amy Winehouse (Valerie) en we besloten dat het genoeg was en vertrokken flink wat later alsnig naar onze kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten