donderdag 14 december 2023

Massira wellness

Genoeg keuze
 Morgen zouden wij alweer vertrekken naar onze volgende bestemming van deze vakantie dus vandaag was alweer de laatste dag hier. Die begon uiteraard met een heerlijk ontbijt in het hotel van het restaurant maar daarna moesten er dingen geregeld worden, belangrijke dingen.

Zo bracht mijn vriendin een bezoek aan de wellness van het hotel voor een heerlijke behandeling en ging ik de zaken voor de trip van morgen regelen. Dat begon met het inchecken voor onze vlucht via de app van Air Asia en dat eindigde met het regelen van een taxi om ons naar het vliegveld te laten brengen door de conciërge van het hotel. Daarna had ik even tijd voor mijzelf zoals dat zo mooi heet, terwijl ik wachtte op de terugkeer van mijn vriendin uit de hotel spa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten