zondag 1 oktober 2023

Pasar Malam fusion

De slot act
Na het bezoek aan de KFC was het doorrijden naar hotel Den Helder waar het feest plaatsvond. Ik zetten mijn auto op de parkeerplaats en liep naar de hoofdingang maar werd door mijn vriendin onderschept die mij via de artiesteningang binnenliet.

Na ik de kip en salade bij de dames achtergelaten had liep ik een rondje over de beurs, keek wat rond op de diverse stands en genoot van het optreden van de laatste artiesten van het weekend samen met de man van haar vriendin. Daarna was het terug naar de stand om alles af te breken en in de auto's te laden, een hele grote flashback naar de stripdagen waar ik zelf heel veel jaren achter de stand van Het Gele Teken heb gestaan. Na het inladen van de auto's was het tijd voor een laatste biertje aan de bar en daarna was het tijd om naar huis te gaan en we gelukkig weer samen waren na een weekend alleen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten