zaterdag 7 oktober 2023

Geniet aan de Amstel

Leuk en lekker
Vandaag was de dag voor een familie lunch en mijn zusje had de locatie uitgezocht, een leuk restaurant aan de Amstel in Uithoorn. We kwamen daar om half een samen, zonder mijn nichtje want die zat op dat moment in Londen, maar wel met mijn moeder, zusje, neefje en uiteraard mijn vriendin en ik.

Iedereen startte met een drankje, koffie thee of fris en de kaart. Volgens mijn zusje waren de plankjes het interessantste en iedereen bestelde er dan ook een, vlees, vis of de chef's special.

Toen ze arriveerden bleek het een gouden tip want alles smaakte prima, de soepjes, de salade, de kroketjes en de gerechten gingen als zoete broodjes naar binnen waar er we her en der wat geruild werd. Zo kreeg ik, conform verwachting de kroket van mijn vriendin maar ik kon wel mijn uiensoep inleveren en kreeg daar haar soep voor terug. De ruilhandel was het enige dat het eten verstoorde want iedereen genoot heel reg van het eten en voldaan werd het restaurant verlaten. Niet iedereen stapte echter meteen in de auto want mijn vriendin en moeder verdwenen nog in de vintage winkel terwijl mijn zusje en neefje wel meteen baar huis gingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten