maandag 13 maart 2023

Maaslandcentrum

Hier was het
Een collega van mij was ziek geworden en zij moest aan een drietal klanten van ons een presentatie geven. Uitstellen was lastig omdat het om meerdere klanten ging dus werd er gevraagd of ik in haar plaats kon gaan. Aangezien ik dit leuk vind was het uiteraard geen probleem maar wat ik niet wist was dat de presentatie in Elsloo was en dat ligt slechts een steenworp boven maastricht.

Ik zat dus heel erg vroeg in de auto voor een rit van ruim twee uur maar de dag was leuk en succesvol. Samen met twee collega's nam ik ruim 50 personen mee in ons verhaal dat naast de koffiepauzes ook een prima lunch kenden met een soepje, kroket en broodjes. Aan het einde van de dag was het twee en een half uur rijden alvorens ik vermoeid maar tevreden weer thuis kwam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten