dinsdag 21 maart 2023

Hart van Holland

prima
 Ik had voor het eerst sinds Corona weer een congres. Het was van de ketenstandaard, waar ik in de expert groep zit, en werd gehouden in het Hart van Holland, nog geen uurtje rijden van huis.

De dag bestond uit diverse plenaire sessies met Helena Hendriks als dagvoorzitter, flink wat break-ou sessies en een plein met standhouders. Dat alles onderbroken door coffee breaks en een prima lunch met o.a. een broodje kroket en daar doe je mij altijd een plezier mee. Het was een prima dag waar ik flink wat kennis opdeed, wat netwerkte met partners en potentiele klanten en aan het einde van de dag ging ik dan ook tevreden naar huis. Het volgende seminar hoeft van mij echt niet weer drie jaar te wachten, twee per jaar is een betere cadans wat mij betreft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten