dinsdag 14 februari 2023

Schattepatat

ook een keer proberen
Zoals bijna elke maandag was ik op kantoor om te werken en zoals altijd als ik naar kantoor ging heb ik geen brood bij me. Normaliter haal ik dan een broodje bij de Subway maar deze keer stelde een collega voor om broodjes te halen bij Schattepatat. De toko was in een garagebox gevestigd vlak bij ons werk en waar mijn collega voor een broodje gezond eb een broodje kroket ging hield ik het stuk gezonder bij een broodje carpaccio.

We namen de broodje mee naar kantoor en die waren echt uitstekend dus de Subway heeft er een forse concurrent bij gekregen voor de toekomst. Aangezien ik meestal twee maal per week op kantoor ben is de kans heel groot dat het een maal per week Subway en een maal per weel Schattepatat gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten