maandag 6 februari 2023

Betaalpas

Besteld
Zoals vermeld werkt contactloos betalen niet meer op mijn betaalpas maar daar kan ik met de telefoon nog wel omheen. Hij begint echter meer kuren te vertonen want toen ik bij Silom wou betalen weigerde hij ook al dienst terwijl hij vlak daarvoor bij de Brabantse aap nog probleemloos functioneerde.

Ik besloot dan ook toch maar een nieuwe pas te bestellen en gelukkig kan dit probleemloos via de app van de bank. Daar vielen mij echter wel twee dingen op, een positieven en een negatieve. Waar het bestellen van een nieuwe pas vroeger nog gratis was hebben de banken kennelijk geld nodig en mocht ik daar nu voor betalen. Wat mij echter blij verraste was dat ik na het bestellen van de pas meteen een email en een sms bericht van de bank kreeg met de mededeling dat er een nieuwe pas besteld was. Als ik dat zelf gedaan had was dat prima en anders moest ik meteen contact met de bank zoeken. Ik moet zeggen een uitstekend beveiligingsmiddel waarmee ik de Rabobank alleen maar kan complimenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten