dinsdag 17 mei 2022

Limiet

Moeizaam
Net zoals elk jaar als wij op vakantie gaan laat ik de limiet van mijn credit card verhogen en aangezien dat niet zelf via de app kan bel ik dan altijd met mijn bank.

Zo ook deze vakantie maar ik liep voor de eerste keer tegen een probleem op want de bank had besloten de regeltjes aan te passen. De limiet was tegenwoordig twee maal datgene dat je per maand op je rekening ontving en geen cent meer. Er werd niet gekeken naar vermogen of wat dan ook maar alleen naar dit regeltje. Er werd mij wel verteld dat ik geld kon bijstorten op mijn credit card, maar dan wordt het eerder een debit card dan een credit card. Voor nu kon ik weinig anders doen dan de nieuwe regeltjes accepteren maar na de vakantie ga ik eens contact opnemen met de bank hoe dat zit en wat de mogelijkheden zijn, eventueel met een overstap naar een andere bank als die daar anders mee omgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten