dinsdag 10 mei 2022

Bandenwissel

Lastig
 Ik had mijn bandenwissel van zomer naar winter gepland maar kreeg een vreemd belletje van de bandenwisselaar, zij konden mijn banden niet vinden dus de afspraak kon niet doorgaan.

We verzetten de afspraak dus met een week maar vervolgens kwam er een tweede belletje met de vraag of er nu zomer- of winterbanden onder zaten. Telefonisch begeleid door de medewerker kon ik vertellen dat er toch echt winterbanden onder zaten en dat ik dus wel degelijk wilde wisselen naar zomerbanden. Met dat uit de weg beloofde hij me dat ze mijn zomerbanden zouden vinden en dat ik volgende week gegarandeerd nieuwe banden onder mijn auto zou krijgen. We blijven hopen maar of het ook lukt om mijn zoekgeraakte banden te vinden wordt nog even wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten