woensdag 30 maart 2022

Visite

Het kan weer
Na de koffie bij mijn moeder was het alweer de hoogste tijd om naar huis te gaan want een goede vriend van mij zou op visite komen voor een film en een hapje eten. Ik had mij echter niet hoeven haasten want de A9 bleek afgezet te zijn bij Schiphol waardoor hij een forse omweg moest nemen alvorens te arriveren.

Eenmaal binnen werd er gezellig bij gekletst met een cola, een nootje en een toastje maar op een gegeven ogenblik dook ik de keuken in voor het allerbelangrijkste voedsel, de hamburger. Een heerlijk hamburgerbroodje even in de over leggen, een plak bacon bakken, de (smokey) beefburger in de grillpan en op het laatst daar een plak cheddar overheen. Zet goede ketchup en mayonaise op tafel en trek daar een koude corona bij open en er staat een maaltijd om van te smullen en dat deden wij dan ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten