woensdag 16 maart 2022

Stemmen

We mochten weer
Vandaag mocht ik stemmen voor zowel de gemeente als het stadsdeel en er was op het terrein van Tuincentrum Osdorp een heuse stemtent ingericht. Dat betekende en vlakbij en makkelijk parkeren dus de keuze waar te stemmen was snel gemaakt.

Bij binnenkomst in de ochtend was het al erg warm in de tent dus ik had medelijden met de vrijwilligers die daar de hele dag moesten staan. Echter niet met alle vrijwilligers want er zat een man die zijn collega's flink aan het afblaffen was omdat het niet verliep zoals hij vond dat het moest lopen. Het klopte dat het heel erg traag ging maar hij was dusdanig slecht bezig dat een meisje dat het kennelijk voor het eerst deed bijna in tranen uitbarstte. Een van zijn collega's deed zijn best om hem een beetje tot rust te brengen maar ik had in ieder geval geen enkel respect voor de man en medegevoel voor zijn collega. Ik had in ieder geval mijn burgerman plicht weer volbracht en verliet de tent om naar mijn werk te rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten