dinsdag 29 maart 2022

Tuincentrum Osdorp

Verkopen ze ook
Zondag was mijn eerste bezoek aan tuincentrum Osdorp van het nieuwe seizoen en die was niet met mijn vriendin. Mijn moeder had namelijk wat zware dingen nodig en had gevraagd of ik samen met haar het tuincentrum wou bezoeken.

Uiteraard was dat geen probleem maar waar ik met mijn vriendin normaliter een paar uur bezig ben was mijn moeder vele malen vlotter. Zij had namelijk het merendeel van de plantjes al zelf gekocht en wou met mij eigenlijk alleen aarde halen. Uiteraard werden er nog twee mooie planten gevonden maar we stonden in no time weer buiten zodat we nog gezellig bij haar thuis koffie konden drinken en even konden bijkletsen. Het volgende bezoek is uiteraard met mijn vriendin en dat gaat wel een stuk langer duren weet ik uit ervaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten